Skip to content

Werkwijze

Grafische opdrachten zijn nooit hetzelfde. Elke opdrachtgever heeft zijn eigen wensen, stijl, ideeën en budget. Het eindproduct moet iets zijn wat jij als opdrachtgever trots aan je klanten kunt laten zien. Om dat te bereiken is een goede samenwerking met een vormgever van groot belang.

Stap 1 - Kennismaking & Plan van aanpak

In ons kennismakingsgesprek staat jouw verhaal centraal. Ik ben heel nieuwsgierig naar je ideeën, ambities en ervaringen. In deze fase probeer ik het product of de dienst te leren kennen vanuit jouw visie. Samen maken we een globaal plan van aanpak op basis van jouw eisen en wensen. We kijken naar de meest geschikte communicatie uitingen en op welke manier we die gaan benutten. Naar aanleiding van dat plan ontvang je na afloop van onze kennismaking een overzichtelijke prijsopgave voor de opdracht.

Stap 2 - Conceptontwikkeling & Eerste opzet

Ben je akkoord met de offerte? Dan gaat de opdracht van start! Ik ga aan de slag om zo snel mogelijk een eerste opzet te kunnen laten zien. Zodra deze gereed is, gaan we samen in overleg om te zien wat er nog beter kan.

Stap 3 - Ontwerp & Finetuning

Naar aanleiding van jouw feedback ga ik het ontwerp perfectioneren tot we beide helemaal tevreden zijn. De laatste aanpassingen kunnen nu worden doorgevoerd en alles wordt gedubbelcheckt.

Stap 4 - Eindproduct

Alles helemaal naar wens? Dan kan de website live, het drukwerk naar de drukker en de social media campagne van start!

Stap 5 - Evaluatie

Ik ben altijd erg benieuwd hoe opdrachtgevers mijn werkzaamheden en het resultaat hebben ervaren. Ik kijk dan ook graag samen even terug op hoe het is verlopen en of het eindproduct helemaal naar wens is.

Heb jij ook een grafische opdracht?

Back To Top